Trening personalny

Trening personalny jest indywidualnym spotkaniem trenera z podopiecznym i dobrym wyborem, kiedy zaczynasz swoją przygodę z aktywnością fizyczną lub oczekujesz stałej motywacji i opieki, a także pewności, że zmierzasz w dobrym kierunku i realizujesz swoje cele.

Nowoczesny trening nie sprowadza się wyłącznie do motywowania oraz dopingowania ze strony trenera, ale przede wszystkim na holistycznym podejściu do człowieka. Rozumiemy przez to polepszenie ogólnej sprawności, korygowanie wad postawy, poprawiane mobilności w stawach czy niwelowanie bólów kręgosłupa (które wynikają z siedzącego trybu życia), a także korektę nawyków żywieniowych (jeżeli oczywiście tego wymagają). Dobrze dobrany trening personalny polepsza komfort życia oddziałując na fizyczną i psychiczną stronę natury człowieka, poprawia samopoczucie oraz zwiększa poczucie własnej wartości.

Indywidualne podejście trenera umożliwia:

trener-personalny-magdalena-durasiewicz

  • ułożenie konkretnego planu treningowego dopasowanego do celu, poziomu sprawności fizycznej, stanu zdrowia w tym układu ruchu, dostępu do infrastruktury sportowej oraz stylu życia,
  • bezpieczny i świadomy trening skrojony na miarę możliwości ćwiczącego,
  • wybranie możliwie najkrótszej drogi do osiągnięcia wymarzonych rezultatów,
  • motywację i wsparcie, które dodają skrzydeł i wiary w siebie i są niezwykle potrzebne w drodze do sukcesu.

Trener personalny jest czasem „lekarzem pierwszego kontaktu”. Korygowanie wad postawy „przy okazji” wyszczuplania sylwetki, likwidowanie bólu kręgosłupa, wykrywanie niedoborów witaminowo-mineralnych, niedoczynności tarczycy czy insulinooporności są coraz częściej na porządku dziennym.

Specjalizujemy się w następujących dziedzinach:

Magda:

  1. Trening modelujący sylwetkę/wzmacniający z obciążeniem dla kobiet,
  2. Trening „odchudzający” – rozumiem przez to dobranie treningu, który pomoże zredukować tkankę tłuszczową (kobiety i mężczyźni),
  3. Trening poprawiający jakość życia – poprawiający sprawność, mobilność w stawach, korygujący sylwetkę – dla wszystkich, którzy po prostu chcą zacząć się ruszać regularnie,
  4. Trening dla par, małżeństw, koleżanek – jeśli wolisz ćwiczyć z bliską osobą,.

Wojtek:

  1. Treningi przygotowujące do testów sprawnościowych do służb mundurowych oraz do selekcji (etapów górskich) do sił specjalnych,
  2. Treningi indywidualne
  3. Treningi w małych grupach
  4. Plany treningowe on-line
  5. Kursy narciarstwa (dzieci od lat 4, carving, jazda sportowa),
  6. Strzelectwo (pistolet i broń automatyczna) z treningiem fizycznym, przygotowującym do zawodów,
  7. Wspinaczka (skałkowa, techniki wysokościowe taktyki antyterrorystycznej), organizacja pokazów dynamicznych z elementami technik wysokościowych,
  8. Obozy integracyjne z naciskiem na pracę zespołową.

Masz wątpliwości czym jest trening personalny? Chcesz zobaczyć na czym to polega? Masz cel związany z treningiem i potrzebujesz wsparcia?

Przyjdź na pierwszą, bezpłatną konsultację połączoną z treningiem próbnym. 

 

trening personalny

 

Ważne informacje zanim przyjdziesz na konsultację i trening:

  1. Przed pierwszym treningiem należy sprawdzić swój stan zdrowia u lekarza pierwszego kontaktu, który wystawi nam zielone światło do ćwiczeń.

  2. Treningi odbywają się w siłowni Smart Gym na ul. Kolberga 41 w Gliwicach lub wyjątkowo w Smart Gym Zabrze Arena na ulicy Roosvelta 81.

  3. Opłat za korzystanie z klubu fitness nie wchodzi w cenę treningu. Obowiązuje cennik opłat za karnet w sieci siłowni Smart Gym (opłata za 28 dni – 49zł). Klub akceptuje karty multisport. Polityka klubu zakłada kupno karnetów wyłącznie drogą internetową lub poprzez kioski multimedialne znajdujące się w klubie. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.smartgym.club.

  4. Każda jednostka treningowa trwa 55 minut. Zachęcamy do przyjścia 10-20 minut wcześniej, aby zdążyć się przebrać i wykonać rozgrzewkę (na pierwszym treningu wyjaśnimy w jaki sposób się rozgrzewać).

  5. Dla komfortu podczas ćwiczeń i bezpieczeństwa obowiązuje strój sportowy oraz wygodne, sportowe obuwie.

  6. Na treningu przyda się woda mineralna (najlepiej niegazowana ewentualnie lekko gazowana) oraz obowiązkowo ręcznik.

Najtrudniejszy jest ten pierwszy krok, potem już możesz wszystko

 

MAT_8229-Edit-4
voucher4

Zapraszamy również do zakupu naszych Voucherów!

Zapytaj o cennik!