Filtruj:

Pośladki i nogi, czyli shaper#8 easy

Cześć, zapraszam cię na trening ujędrniający pośladki i nogi. I oczywiście spalający tkankę tłuszczową. Wiem, że pogoda niespecjalnie nas zachęca w tym tygodniu do ćwiczeń, ale nie dajmy się uwieść kocykowi, kanapie i herbacie. Mają wielką magiczną moc robienia z nas leniuchów.

W dodatku kocyk sprzyja jedzeniu słodyczy, ale spokojnie, tutaj piszę jak się z nimi rozstać. Generalnie: jesień czyni z nas leniwe buły. Nie bądźmy bułami! Łapmy ostatnie promienie słońca, aby zmagazynować witaminę D. Pokonajmy wewnętrznego leniwca!

Jesienią trudno się zebrać do pracy nad sobą. Bikini schowane w szafie, często marzniemy i nie ukrywajmy – mamy ochotę na bardziej kaloryczne potrawy. Pamiętajcie, że nie ma niczego złego w tłuszczu, potrzebujemy go, aby mogły wchłonąć się witaminy, a kobiety potrzebują go do regulacji gospodarki hormonalnej.

Wiecie jednak, że jeśli zwiększamy ilość kalorii, a nasza aktywność fizyczna zaczyna być znikoma (kocyk, kanapa, herbata, ciasteczka), to tłuszcz zaczyna zbierać się tam, gdzie nie chcemy. Osiada na narządach wewnętrznych, nasze pośladki tracą jędrność.

Aby zapobiec jesiennemu lenistwu, poprawić pośladki, wstań z kanapy i przygotuj:

  • matę,
  • krótkie gumy oporowe.

I zrób trening. Shaper składa się sześciu ćwiczeń na pośladki i nogi, które wykonujemy po 40 sekund z 10 sekundową przerwą pomiędzy nimi. Zrobimy 3 obwody, które zajmą nam łącznie około 15 minut.

Na shaper składają się następujące ćwiczenia:

  • side to side squat;
  • kick back;
  • monster walk;
  • sumo to split squat;
  • static side lunge;
  • single leg bridge.

A teraz czas na trening.

Powodzenia!

Podziel się artykułem: