Filtruj:

Redukujemy tkankę tłuszczową – trening Shaper#5 easy

Cześć! Dziś trening całego cała, ale najpierw chciałam Wam powiedzieć, że niebawem nadrobię zaległości w prowadzeniu bloga. Będą shapery (zobacz poprzednią część, bardzo lubię ten trening), będzie o tym, jak mądrze i zdrowo jeść. Dajcie mi jeszcze chwilę!

Tyle słowem wstępu, a teraz przejdźmy do treningu! Poniżej moja propozycja na dziś: łatwy trening interwałowy całego ciała, redukujący tkankę tłuszczową, który trwa 15 minut.

Do treningu będą Wam potrzebne:
-mata,
-dwie butelki z wodą lub ciężarki 0,5kg -1kg.

Trening to trzy obwody zbudowane z sześciu ćwiczeń, z których każde trwa 40 sekund, a po nich następuje 10 sekund przerwy.

Na trening składają się następujące ćwiczenia:
– plie squat arms front raise (przysiady z unoszeniem ramion z przodu);
– backward lunge arms siderise (krok w tył z przyklękiem i unoszeniem ramion po bokach ciała);
– thruster (głębokie przysiady z wypychaniem ramion ku górze);
– reverse push up to bridge (unoszenie bioder w górę z podparciem na rękach);
– walking plank (przechodzenie rękami do pozycji „deski”);
– swimming („pływanie żabką” na macie).

Nie zapomnijcie o rozgrzewce!
Jedziemy!

Shaper#5 easy

Więcej treningów znajdziecie na moim kanale!

Podziel się artykułem: