Filtruj:

Trening Shaper#6 easy – ćwiczenia brzucha, pleców i ramion

Cześć! Dziś zachęcam Was do ćwiczeń, brzucha, pleców i ramion. Podczas treningu często zapominamy o tych partiach mięśni, a przecież praca nad nimi jest tak samo ważna, jak praca nad redukcją tkanki tłuszczowej.

Trening brzucha, pleców i ramion zapewnienia harmonijny rozwój całej sylwetki. Bywa, że nie ćwiczymy ramion czy pleców, przez co ich mięśnie są najsłabszymi u nas, kobiet. Zresztą –  to właśnie ramiona, a nie nogi czy brzuch, pokazujemy najczęściej, dlatego zadbajmy więc o ich atrakcyjny wygląd. Harmonijnie ukształtowana sylwetka dodaje nam pewności siebie. O tym, jak trenować skutecznie mówię tutaj.

Dzisiejszy trening – Shaper#6 easy zajmie tylko 15 minut, będziemy do niego potrzebować maty. Trening składa się z trzech obwodów, po sześć ćwiczeń w systemie AMRAP (w luźnym tłumaczeniu: tyle powtórzeń, ile zdołasz) każde z nich. Oczywiście ćwiczenia rób w tym tempie, w którym dasz radę: możesz robić je wolniej lub szybciej ode mnie, lub razem ze mną. Ważne jest, byś w pełni zaangażowała mięśnie.

Przed treningiem pamiętaj o rozgrzewce. Dzisiejszy zestaw ćwiczeń to:
– push ups, czyli pompki ,
– high plank hips up,
– swimmig – 25 powtórzeń,
– mountains climber połączone z side plank ,
– rolling candle to boat ,
– bicykle – 10 powtórzeń.

Tyle słowem wprowadzenia, jedziemy!

Shaper#6 easy

Więcej treningów znajdziesz na moim kanale. Zapraszam.

Podziel się artykułem: