Filtruj:

Shaper #7 easy spalanie tkanki tłuszczowej

Cześć! Dziś prezentuję Wam z nowym shaper, którego celem jest redukcja tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia te przeznaczone są dla osób początkujących – każdy z Was, kto ma za sobą, któryś z wcześniejszych treningów, (np. ten) da sobie radę z poniższym.

Pewnie wiesz, że jednym z typów treningu, który najszybciej pozwoli się pozbyć tkanki tłuszczowej są ćwiczenia cardio, czyli wytrzymałościowy. Cardio, nie dość, że pięknie spala kalorie, to poprawia krążenie. Pamiętajcie jednak, by intensywność treningu dobrać właściwe do stanu zdrowia – ćwiczcie odrobinę wolniej, bo trening ma służyć Waszemu zdrowiu.

Aby wykonać proponowanego dziś shapera easy potrzebna będzie tylko mata. Ideałem byłoby, gdybyście mogli rozłożyć ją w ogródku, na świeżym powietrzu, gdyż cardio w takich okolicznościach przyrody daje super efekty. Słońce pomaga podreperować zdrowie! I wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej.

Shaper składa się z pięciu ćwiczeń, z których każde trwa 30 sekund z 5 sekundową przerwą. Po wykonaniu obwodu następuje 30 sekund przerwy. Trening składa się czterech obwdów.

Dzisiejsze ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej to:
  • step back kick (na obie nogi, więc x2),
  • up and down (nogi na zmianę),
  • sumo squat hands up,
  • side to side jump.

Nie zapomnijcie o rozgrzewce, nim zaczniecie shaper. Więcej moich treningów i porad trenerskich znajdziecie pod tym linkiem.

Podziel się artykułem: