Filtruj:

Express Shape – nowy program

Cześć, dziś zaprezentuję Wam pierwszy trening z mojego programu Express Shape, który niebawem będzie w całości dostępny na platformie. Jednak chciałam Wam zrobić przyjemność i uchylić rąbka tajemnicy związanego z nowym typem treningów.

Znacie poprzednie moje programy – Shapera easy i shapera dla zaawansowanych. Niedawno ruszyłam z programem dla naprawdę zapracowanych – Tylko 5 minutek. Express Shape to zupełnie nowa jakość. w filmie są komentarze i wskazówki przydatne podczas treningu.

Pamiętajcie, żeby zasięgnąć rady lekarza, jeśli nie jesteście pewni, czy Wasze zdrowie pozwala na trening interwałowy – Express shape właśnie do nich należy. Miejcie świadomość, że aktywność fizyczna może nieść ze sobą ryzyko kontuzji – czego Wam nie życzę.

Życzę Wam natomiast zdrowia i chęci do ćwiczeń! Oraz pięknej i smukłej sylwetki – jeśli taką chcecie osiągnąć. Najważniejsze, że jesteście aktywne fizycznie. Uwierzcie mi – to sensowna inwestycja w przyszłość.

Przejdę teraz do omówienia dzisiejszego treningu Express shape. Podczas ćwiczeń skupimy się na pracy nad nogami i pośladkami. Kiedy przeglądam statystyki Youtube, wychodzi, że to Wasze ulubione treningi. Chyba Was zatem nie dziwi, że właśnie nowy program otwierają takie ćwiczenia.

Dość już gadania, zajmijmy się ćwiczeniami. Do dzisiejszego treningu będą potrzebne:

  • mata,
  • krótkie gumy oporowe,
  • woda (nawadniajcie się podczas ćwiczeń!),
  • mały ręcznik (pot będzie spływał).

Ćwiczenia wykonujemy przez 40 sekund, potem następuje 10 sekund przerwy. Na proponowany trening składają się następujące ćwiczenia:

  • Band side to site squat jump (heels up);
  • band kick back;
  • skater to backward lunge kick;
  • single leg bridge;
  • kombinacja ćwiczeń z gumą.

Jedziemy!

Podziel się artykułem: